Mellandagsre(s)a till Maldiverna någon?

Inspiration. Hmmm. God jul från den här bloggen med. Skrev ett vackert inlägg på min insida om julen. Läs där om ni inte redan gjort det.

Här hos utsidan så är det full fart. Vad vore en kväll utan något att göra, vad vore en ledig dag utan massa måsten? Om inte alldeles, alldeles... underbar.

Såpoperan fortsätter på stadig bas här även om jag har slutat att uppdatera den här. Triangeldraman om vart annat är vardagsmat och han den där Roger har fått talförbud till oss SPA-tjejer. Vår högste maneger såg när Roger var otrevlig mot en av tjejerna, och det börjades nysta i det där garnnystanet och det var mycket längre än alla trodde. Så slutade med att han blev varnad och är förbjuden att prata med oss. Bra skönt faktiskt. Johannes har slutat vara jobbig för mig, han är bara normalt vanlig snäll nu igen.

Går man bort från det så åkte en av mina nära vänner på att bli utvisad från landet. Han blev kallad till polisen och två veckor senare fick han inte vara kvar. Brottet var att han hade ljugit för tullen om en staty. Han är dock för värdefull för Sheraton så det anlitades en advokat och han kommer tillbaka här om ca 2 veckor.

Två andra tjejer på SPA-t blev utslängda med bara några timmars förvarning. Helt sjukt beteende av ledningen där kanske. Men så mycket som mörkas här och är konfidentiellt, så det hände säkert något där som vi inte får veta.

Så det finns absolut tillräckligt med stuff för att göra en såpopera av det här stället. Kanske det blir mitt nästa drag när mitt äventyr runt jorden är slut. Manusförfattare...hmm.

Jag har hållt mig från att berätta om ögongodis, för det är för mycket som händer där. Låt oss säga att jag har insett nu att det är ingen idé att låssas att jag inte redan har fallit. Men det kanske kommer en liten lugn tömmning om en av de vackraste själarna i världen här snart igen. Han inspirerar mig, han ger mig så mycket bara i att han finns och att han ler, bara genom att möta hans blick så finner jag ro. Det är så farligt rätt att det inte får hända. Så nu slutar jag skriva för den här gången.

Jag ska jobba på mitt youtubekonto med. Men internet här är bra långsamt...

god natt vackraste människor som tar er tid att hitta hit ibland. (ni har säkert insett nu att det räcker att komma hit sisådär en gång i veckan eller en gång var tionde dag, men glad att ni fortfarande tittar in ibland.)

Words do come easy to me
Name or nick: M

Herrejösses vad intriger du verkar ha där borta... Här hemma händer inte mycket så att säga... Kanske borde ta och komma ner en sväng och få lite spänning i min vardag... :) Miss u babe! Kom på mig själv att försöka ringa dig häromdagen när jag var ute och gick.. Men kom på att det går ju faktiskt inte.. Så du är VERKLIGEN saknad här! Puss på nosen... Från oss alla på skövdevägen!

2009-12-28 @ 20:50:17
URL: http://astafia.blogg.se/
Name or nick: KSena

Ja, jisses. Värsta såpopran indeed... Och det är helt OK att slänga ur sig saker på mig. Vad annars skall man som gammal klok kusin göra, hmm? krama om

2009-12-29 @ 13:18:09
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Name or nick: Bjorne

GOTT NYTT ÅR och ta det lugnt med skumpan i kväll,har för mig du gillar det,KRAM.

2009-12-31 @ 16:46:23
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Just say something:

Name or nick:
Doin this again?

E-mail: (only visibile for Mary)

URL/Blog, webpage.. etc.:

My words:

Trackback
RSS 2.0
Bonjour

Just like this. SPA therapist doin the world, or at least Maldives. I just began. I´ve just started the biggest adventure of all times. Of course you wanna join!!

Don´t you dare to close this site.

Swedish Mariell is international Mary, miss Maaariel, miss IKEA, miss Zlatan or miss Sweden. This is me, working, living, loving, laughing.

Farewell cold and dark Scandinavia. And hello beautiful, sunny, lovely, warm beaches and turquoise oceans.

I know you want me, you know I want ya.