Sheraton, eller vänta här mamma anniversary

Jag ska skaffa mig ett youtubekonto först, sedan ska jag lägga in lite bilder och filmklippet. Jag lovar. Men kan ju ge en skriftlig redogörelse till att borja med.

Först ska jag bara nämna min vackra mamma, min underbara mor, som nu har passerat det där sträcket. Den där födelsedagen dar åldersnojan kanske är som störst. Nar man helt plotsligt är närmare 100 an 0. Hur kunde det bli så? Man är ju inte äldre än vad ens barn ser ut. Titta på oss, vackra och helt enastående, så ja, pappa är väl någonstanns i mitten av 30 och mamma kan inte va äldre än 29. Men grattis Mamma, bra gjort. Det var en stor fest, och jag önskar verkligen verkligen verkligen att jag var där. Det var musik, underhållning och glädje till bristningsgränsen om jag forstått det hela rätt, alla var där. Sa well done sötaste familj.

Saknar er, första julen utan familj, utan julmat, utan kalle anka, utan julgran. Det blir nog lite tungt, men hey, det är ju en erfarenhet. Jular har man ju många framöver så no big deal ungefär. Mitt äventyr är av så stor kaliber att jag ler och skrattar varje dag. Mitt äventyr är av så stor kaiber att jag vet inte var jag ska vända mig för att förstå den stolthet jag känner över mig själv. Mitt äventyr här och en jul här i en muslimsk kultur är något nytt och givande av största grad. glädjetjut med mig?

Tillbaka till el anniversary. Magnifik fest. Det bjöds på olika sorters plockmat, vin, öl. Det var tal fran ledningen, hyllningstal till alla oss. Hur vi har lyckats att avancera och avancera. Vi har förvandlat en ordinary resort till ett femstjärnigt förstklassigt hotell. Vår resort tog hem 4 priser på en Sheratongala som var nyligen. Vårat lilla hotell, det är stort. Vi ökar för varje månad i medeltal på gästernas utvärdering. Det går bara bättre och bättre. Inga andra är som vi.

Det blev lite bada, det blev dansa, mingla och det blev de beryktade uppträdandena. Först ut var ett gäng från housekeeping som utklädda och sminkade till tänderna dansade runt. Sedan hade finnance kontoret en modeshow där killarna visade vackra tjejkläder och dansade. Det var allt från hula hula med kokosnöter BH till långklänning. Sedan kom jag och mitt vackra ögongodis. Vi är något speceiellt. Folk applåderade redan innan framträdandet. Det var runt 250 pers i publiken. Lite nervös var jag så det hade blivit två glas vin innan. Det var höga klackar och sand. Jag tappade balansen två gånger, för er som känner min kroppsmimik så syns det nog att jag var lite nervös. Men wow, det var så bra ändå, det var helt underbart roligt. Publiken älskade oss, och vi älskade dansen. det pratas om oss fortfarande nu, två dagar senare.

Efter vår show fortsatte hyllningarna hela kvällen, det var maneger, det var kramar det var klappar på axeln. Det var lyckat. Minglet och dansen fortsatte tills dess att gästerna började klaga på att musiken var för hög. Allt som allt en mycket lyckad fest.

Nu har planerna för nästa dansframträdande börjat. Mer tai chi inspirerat, mer fighting som slutar med love making. This is big. Me and ögongodis tillsammans med våra andra kollegor på spa och fitness centret. Me loves it. Den 15:e januari smäller det nästa gång. (och nu behöver jag shakiras nyaste album, please. )

Words do come easy to me
Name or nick: KSena

Vilka krav du har på musik då! garv :-D Låter som festen over där nere inte var så dum heller. ;-)

2009-12-17 @ 20:47:10
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Name or nick: M

Jag visste väl att du/ni skulle vara bättre än bäst... :) Hepp... Nu ska jag ta mitt (allt mer växande) arsle och ta mig en promenad i det totalt extremt skitkalla vädret! Men hey, bättre det än att det skulle vara plusgrader och regn.. Det är ju faktiskt december! ;)

2009-12-18 @ 17:34:18
URL: http://astafia.blogg.se/
Name or nick: Karin

Mariell!!!! Jag är så nyfiken på att se er dans:)Hoppas du får till det där kontot snart för är inte så bra på det här med att vänta;) hihi

Kram

2009-12-19 @ 18:24:34
Name or nick: Bjorne

Vad roligt att det blev succe och önskar dig en God Jul,längta inte för mycket efter julen för vi längtar nog mer att va där du är,kram.

2009-12-21 @ 20:58:19
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Name or nick: Bjorne

Var försiktig med solen,min yngsta son var och tog bort några fläckar och när svaren kom så var det melanit melanom och han skulle resa till Ohman den 6/1 men nu är det slutsolat för honom och tack vare han fick läkarintyg så fick dom byta till en Islandsresa istället,finns varma källor att bada i där så alltid något,kram.

2009-12-27 @ 12:40:58
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Just say something:

Name or nick:
Doin this again?

E-mail: (only visibile for Mary)

URL/Blog, webpage.. etc.:

My words:

Trackback
RSS 2.0
Bonjour

Just like this. SPA therapist doin the world, or at least Maldives. I just began. I´ve just started the biggest adventure of all times. Of course you wanna join!!

Don´t you dare to close this site.

Swedish Mariell is international Mary, miss Maaariel, miss IKEA, miss Zlatan or miss Sweden. This is me, working, living, loving, laughing.

Farewell cold and dark Scandinavia. And hello beautiful, sunny, lovely, warm beaches and turquoise oceans.

I know you want me, you know I want ya.