helt osammanhangande

jag ar lite seg med att uppdatera. jag vet. jag vet.

Nu har aven mina bada hela tva webblasare lagt ner. Bidrar till att jag har lite ofrivillig internetavvanjning. Sa jag lar mig att man behover ju faktiskt inte vara online hela tiden. livet fortsatter och ar roligt aven utan internet 7 dagar i veckan.

De forsta dagarana utan internet sa satt jag varje kvall och forsokte laga sjalv, hitta olika losningar och jadajadajada. Sedan insag jag vardet i att fila naglarna, att gymma, att gora ansiktsbehandling, att bygga lite mer danskoreografier. Vardet i att inte ens satta pa datorn. haha.

Har till och med invigit sunrise yoga nu. Det ar val inte riktigt vid soluppgangen, men nog val vid halv atta pa morronen, vilket betyder ga upp kvart i sju. Kanner mig sa frasch av att komma upp tidigt igen. Kanns riktigt bra. Sjalslig balans sadar pa morronkvisten. Sant gillar vi. Hadanefter kommer jag fortsatta sla upp ogonen tidigt. Ta prommmenader pa stranden. Yoga, gymma, tai chi, core, sola, lasa i en solstol pa stranden, jogga....alternativen ar manga. Me likes.

Ni som saknar mig kan ju ta en titt pa min sjalsliga insida, av nagon anledning tycker jag mer om att skriva dar. Finner mer inspiration och mer djup. jag ar ju en sandar djup och underbart fantastisk amazing underbarhet. Jag alskar ju mig sjalv. (nastan, jag vill bara ga ner typ 20 kilo till. for er som ar intresserade har jag vagt mig nu, nagra dagar sedan, och resultatet so far= 3 manader och minus 5 kilo. det ar pa gang. )

Det blev som min kare far sa, 5 kilo till jul. Han kanner mig for bra och vet att jag inte kan halla mig till att leva superhealthy oavbrutet dag ut och dag in i 3 manader for att kanske plocka 15 kilo pa samma tid. det har ju med handen pa hjartat inte blivit regelbundet gym 3 ganger i veckan. det har ju inte blivit kost helt utselutande av choklad eller helt uteslutande alkohol. Langsam och saker viktnedgang ar den basta vagen.

men jag alskar mig sjalv med mina brister, for jag vet att jag gor nagot at dem. jag alskar mitt liv, och jag mar saaa bra nu. puss o kram och tack for alla vackra brev jag far. har fatt fran mina vackraste flickor darhemma och fran emma och peter med nu, tack tack. jag ar mer poppis nar jag inte ar hemma. det har med att stanna borta fungerar ju bra. jag far brev och presenter pa posten mer an nagan annan pa hela resorten....weiiiihoooo!!

Words do come easy to me
Name or nick: KSena

Klart. :-) Det är ju lite spännande att skicka presenter till någon som är långt borta. ;-) Kul att det kom fram och inte försvann på vägen. många kramar

2010-01-05 @ 19:05:03
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Name or nick: Bjorne

Du är värd varje brev och present du kan få,gott hjärta och en vänlig själ är en av dina laster och det med vikten är så att det kan va bra att ha lite att ta av om det blir dåliga tider,haha,allt är bra med min son nu,han har varit och tagit bort rejält med kött där fläckarna var och ska gå på kontroll var fjärde månad resten av livet men nu är han och tjejen på Island(skulle varit Ohman) och igår var det valsafari och idag ska dom rida Islandshästar hela dagen,dom har badat i varma källor och har det jättemysigt och hoppas allt funkar för dig och du vet det med bloggen tar du när tid finns och allt funkar,kram,snuttan.

2010-01-10 @ 21:04:59
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Name or nick: bjorne

Hoppas allt är toppen och bli inte för skran och ranglig utan ät och njut av god mat,vad sägs om kålpudding,inte helt fel va,här snöar det idag men på onsdag ska det bli +grader för första gången på över en månad,kram snuttan.

2010-01-24 @ 10:48:27
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Just say something:

Name or nick:
Doin this again?

E-mail: (only visibile for Mary)

URL/Blog, webpage.. etc.:

My words:

Trackback
RSS 2.0
Bonjour

Just like this. SPA therapist doin the world, or at least Maldives. I just began. I´ve just started the biggest adventure of all times. Of course you wanna join!!

Don´t you dare to close this site.

Swedish Mariell is international Mary, miss Maaariel, miss IKEA, miss Zlatan or miss Sweden. This is me, working, living, loving, laughing.

Farewell cold and dark Scandinavia. And hello beautiful, sunny, lovely, warm beaches and turquoise oceans.

I know you want me, you know I want ya.