vatten över huvudet.

Hej vänner och alla som jag känner.

jag tror jag tog mig vatten över huvudet när jag seriöst trodde att jag skulle kunna hålla igång två bloggar....hrrmmm..

aå nu har jag mer eller mindre flyttat över verksamheten till min själsliga insida. den får ta slängar från utsidan med, så ska jag nog försöka få in ett inlägg per vecka iaf. =)

men adressen är: http://reasontobe.blogg.se

har ni tråkigt så har jag genom de 1,5 år den bloggen varit igång varit väldigt smart, djup, ärlig och skrivit helt underbara texter ibland. så läs om ni inte har något annat för er kanske. inspireras och ge feedback.

puss o kram
äpple och banan.

Words do come easy to me
Name or nick: KSena

Så kan det gå ibland. ;-) Tur jag följer båda så jag inget missar! :-D kram

2010-10-20 @ 23:55:21
URL: http://kseenaa.livejournal.com

Just say something:

Name or nick:
Doin this again?

E-mail: (only visibile for Mary)

URL/Blog, webpage.. etc.:

My words:

Trackback
RSS 2.0
Bonjour

Just like this. SPA therapist doin the world, or at least Maldives. I just began. I´ve just started the biggest adventure of all times. Of course you wanna join!!

Don´t you dare to close this site.

Swedish Mariell is international Mary, miss Maaariel, miss IKEA, miss Zlatan or miss Sweden. This is me, working, living, loving, laughing.

Farewell cold and dark Scandinavia. And hello beautiful, sunny, lovely, warm beaches and turquoise oceans.

I know you want me, you know I want ya.